
حسنعلی ویسکرمی افزود: هر فردی باید بداند چگونه میتواند با دیگران ارتباط برقرار کرده و به یاد داشته باشد که عدم مهارتهای رفتار با دیگران سبب دلسردی و ناامیدی میشود. مطالعات برخی از جامعهشناسان درباره چگونگی رفتار با دیگران نشان میدهد صدا زدن دیگران به صورت مودبانه
این مدرس دانشگاه اضافه کرد: اعتراف به اشتباهات در محیط کار هرگز وجهه شما را خدشهدار نخواهد کرد و به زبان آوردن جمله «من متوجه اشتباهم هستم» در این خصوص کفایت میکند.
ویسکرمی ادامه داد: جزو گروهی از افراد نباشید که خود را عقل کل میدانند و دیگران را نیز با معیارهای بالا در نظر بگیرید. قدردانی و سپاسگزاری را فراموش نکنید و اگر فردی لطفی به شما کرد از وی تشکر کرده و مقابله به مثل کنید. با فکر و ملاحظه باشید و از خودگذشتگی را فراموش نکنید و به حفظ آبروی دیگران کمک کنید.
این روانشناس خاطرنشان کرد: یادمان باشد اگر به کامیابی دست یافتیم، خودمان از آن تعریف نکنیم بلکه باید دیگران متوجه آن شوند. (ایسنا)
Leave a Reply